Իդեոլոգեմները ՀՀ տեղեկատվական տարածքում /





Item type | Current location | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
National Library of Armenia | Available |
«ՀՀ տեղեկատվական տարածքի իդեոլոգեմների ուսումնասիրությունը» երկամյա գիտական հետազոտական ծրագիրը ֆինանսավորվել է ՀՀ ԿԳՆ Գիտության պետական կոմիտեի կողմից:
Գիրքը հրատարակվում է ՀՀ ԿԳՆ Գիտության պետական կոմիտեի դրամաշնորհով, «Նորավանք» ԳԿՀ փորձագիտական խորհրդի որոշման հիման վրա:
Բովանդակություն՝ Ներածություն -- Իդեոլոգեմները եվ արժեքները տեսական մոտեցումներում -- ԶԼՄ-ն՝ որպես իդեոլոգեմների տարածման հիմնական միջոց -- Տեղեկատվական տարածքում իդեոլոգեմների ուսումնասիրության մեթոդաբանությունը -- Հայաստանի հասարակության արժեքային համատեքստը եվ ԶԼՄ-ն -- ՀՀ տեղեկատվական տարածքի առանձնահատկությունները -- Իդեոլոգեմները հայաստանի ԶԼՄ-ում:
Գրքում ներկայացվում է ավանդական և ինտերնետային որոշ լրատվամիջոցների կողմից իդեոլոգեմների (գաղափարական-արժեքային իմաստավորումներով հասկացությունների) տարածման ուսումնասիրությունը։ Վերլուծության են ենթարկվել հետազոտված զանգվածային լրատվամիջոցների բովանդակության մեջ առկա իդեոլոգեմների համամասնությունները, դրանց որակական բնութագրիչները, իմաստավորման համատեքստերը և հուզական երանգավորման կշիռները։ Դիտարկվել են նաև ՀՀ տեղեկատվական տարածքի առանձնահատկությունները՝ լրատվական դաշտի զարգացման անցած ուղին, ԶԼՄ բովանդակային առանձնա- հատկությունները, բովանդակության ձևավորման գործոնները, ինչպես նաև ԶԼՄ լսարանի առանձնահատկությունները Հայաստանում։ Գիրքը նախատեսված է ինչպես փորձագիտական հանրության, այնպես էլ ընթերցողների լայն շրջանակների համար։
There are no comments for this item.