Ժամակարգութիւն Հայաստանեայց Սուրբ եկեղեցւոյ յուրում պարունակին երեք գիրք : Սաղմոս Դաւթի : Ատենի ժամագիրք : Տօնացոյց.
Սաղմոս Դավթի : Որ է աղօթք եւ օրհնութիւն առ աստուած եւ մարգարէութիւն վասն մարդեղութեան Քրիստոսի Ատենի ժամագիրք : Որ է մատեան հասարակաց աղօթից եւ պաշտաման Տօնացոյց : Որ է ցուցակ տօնից եւ ընթերցուածոց ըստ նորոգ բարեկարգութեան սրբոյ աթոռոյն Էջմիածնի
- Վերստին տպագրեալ
- Կոստանդնուպոլիս : Ի Տպարանի Պօղոսի Արապեան Ապուչեխցւոյ, 1834.
- 82, 137, 125 էջ ; 29 սմ.
Շարվածքը՝ 15,5x25,3 սմ: Թեև գրքի ընդհանուր տիտղոսաթերթում հիշատակվում են նրա մեջ մտնող երեք մասերն էլ, բայց սաղմոսներից հետո եկող ատենի ժամագիրքը և տոնացույցի երկու հատորները իրենց հերթին ունեն ինքնուրույն տիտղոսաթերթեր, ինչպես նաև առանձին էջակալություն։ Դրանք կարող են հանդիպել նաև առանձին կազմերով։ Ա էջակալության 1-82 էջերում սաղմոսներն են։
Բ էջակալության 1-137 էջերում Ատենի ժամագիրքը՝ «Ժամագիրք ատենի, արարեալ սուրբ և աստուածաշնորհ թարգմանչացն Սահակայ և Մեսրովպայ, և երանելի հայրապետացն մերոց Գիւտոյ և Յովհաննու Մանդակունւոյ և սրբոյն Ներսիսի Շնորհալւոյ։ …Տպագրեալ յամի տեառն 1834 և ի թուին Հայոց ՌՄՁԳ»։
Գ էջակալության 1-125 էջերում տոնացույցի երկու հատորներն են։
Ա հատորն ունի հետևյալ տիտղոսաթերթը. «Տօնացոյց։ Հատոր առաջին, յորում նշանակին տօնք և պահք, ընթերցուածք և արարողութիւնք Հայաստանեայցս սուրբ եկեղեցւոյ: Սկզբնաւորեալ ի սրբոյ Լուսաւորչէն մերմէ ի սկզբան լուսաւորութեան ազգիս Հայոց։ Եւ կարգաւորեալ սրբոյն Սահակայ Պարթևի և երանելի հայրապետացն մերոց՝ Գիւտոյ և Յովհաննու Մանդակունւոյ. և հուսկ ապա սրբոյ Ներսեսի Շնորհալւոյ։ Իսկ ի մեր ժամանակս տեառն Սիմէոնի կաթուղիկոսի սրբոյ Էջմիածնի բաժանեալ յերկուս հատորս։ Վերստին տպագրեալ յամի տեառն 1834 և ի թուին Հայոց ՌՄՁԳ։ Յօրթագիւղ, Ի տպարանի Պօղոսի Արապեան Ապուչեխցւոյ։
Բ հատորն սկսվում է 71-րդ էջից և ունի հետևյալ տիտղոսաթերթը. «Տօնացոյց: Հատոր երկրորդ, յորում անփոփոխ և անշարժ եղանակաւ կարգաւորին շարժական և անշարժ տեղափոխ տօնք՝ յօրինեալ երեսուն և վեց խորանօք ի վերայ երեսուն և վեց հայկական գրոց։ …Վերստին տպագրեալ յամի տեառն 1834 և ի թուին Հայոց ՌՄՁԳ։ Յօրթագիւղ, ի տպարանի Պօղոսի Արապեան Ապուչեխցւոյ»։ Մ 37220։ Թվայնացվել է Մեսրոպ Մաշտոցի անվան հին ձեռագրերի գիտահետազոտական ինստիտուտի օրինակը Հայաստանի ազգային գրադարանում:
Կրոնական տոներ, արարողություններ
Ստամբուլ
Թուրքիա
Շարվածքը՝ 15,5x25,3 սմ: Թեև գրքի ընդհանուր տիտղոսաթերթում հիշատակվում են նրա մեջ մտնող երեք մասերն էլ, բայց սաղմոսներից հետո եկող ատենի ժամագիրքը և տոնացույցի երկու հատորները իրենց հերթին ունեն ինքնուրույն տիտղոսաթերթեր, ինչպես նաև առանձին էջակալություն։ Դրանք կարող են հանդիպել նաև առանձին կազմերով։ Ա էջակալության 1-82 էջերում սաղմոսներն են։
Բ էջակալության 1-137 էջերում Ատենի ժամագիրքը՝ «Ժամագիրք ատենի, արարեալ սուրբ և աստուածաշնորհ թարգմանչացն Սահակայ և Մեսրովպայ, և երանելի հայրապետացն մերոց Գիւտոյ և Յովհաննու Մանդակունւոյ և սրբոյն Ներսիսի Շնորհալւոյ։ …Տպագրեալ յամի տեառն 1834 և ի թուին Հայոց ՌՄՁԳ»։
Գ էջակալության 1-125 էջերում տոնացույցի երկու հատորներն են։
Ա հատորն ունի հետևյալ տիտղոսաթերթը. «Տօնացոյց։ Հատոր առաջին, յորում նշանակին տօնք և պահք, ընթերցուածք և արարողութիւնք Հայաստանեայցս սուրբ եկեղեցւոյ: Սկզբնաւորեալ ի սրբոյ Լուսաւորչէն մերմէ ի սկզբան լուսաւորութեան ազգիս Հայոց։ Եւ կարգաւորեալ սրբոյն Սահակայ Պարթևի և երանելի հայրապետացն մերոց՝ Գիւտոյ և Յովհաննու Մանդակունւոյ. և հուսկ ապա սրբոյ Ներսեսի Շնորհալւոյ։ Իսկ ի մեր ժամանակս տեառն Սիմէոնի կաթուղիկոսի սրբոյ Էջմիածնի բաժանեալ յերկուս հատորս։ Վերստին տպագրեալ յամի տեառն 1834 և ի թուին Հայոց ՌՄՁԳ։ Յօրթագիւղ, Ի տպարանի Պօղոսի Արապեան Ապուչեխցւոյ։
Բ հատորն սկսվում է 71-րդ էջից և ունի հետևյալ տիտղոսաթերթը. «Տօնացոյց: Հատոր երկրորդ, յորում անփոփոխ և անշարժ եղանակաւ կարգաւորին շարժական և անշարժ տեղափոխ տօնք՝ յօրինեալ երեսուն և վեց խորանօք ի վերայ երեսուն և վեց հայկական գրոց։ …Վերստին տպագրեալ յամի տեառն 1834 և ի թուին Հայոց ՌՄՁԳ։ Յօրթագիւղ, ի տպարանի Պօղոսի Արապեան Ապուչեխցւոյ»։ Մ 37220։ Թվայնացվել է Մեսրոպ Մաշտոցի անվան հին ձեռագրերի գիտահետազոտական ինստիտուտի օրինակը Հայաստանի ազգային գրադարանում:
Կրոնական տոներ, արարողություններ
Ստամբուլ
Թուրքիա