serun
ՀԱՅ ԳԻՐՔ = Armenian Book

Armenian Book Banner

Շաքարյան, Լիլիթ, 1984 -

Բրենդինգ, անձեր, ընկերություններ, երկրներ / Լ. Շաքարյան ; [Գլխ. խմբ.՝ Գ. Նալբանդյան ; Խմբ.՝ Ա. Ամիրխանյան և այլք]. - Երևան, Newmag, 2024. - 411 էջ ։ գուն. լուսանկ. ; 21 սմ

Ծանոթագրություններ՝ էջ 402-411։

Բրենդի ֆենոմենը. բրենդներ և բրենդի կառավարում -- Կորպորատիվ բրենդինգ. բրենդ ռազմավարության զարգացում -- Անձնային բրենդինգ -- Տարածաշրջանային բրենդինգ. բրենդների ապագան -- Ծանոթագրություն ։

Գլոբալ տնտեսության փոխակերպման ժամանակակից փուլում յուրաքանչյուր անհատ, կազմակերպություն ու տարածաշրջան համաշխարհային շուկայում գոյատևելու և արժանի դիրք զբաղեցնելու համար մրցում է մյուսների հետ: Հեղինակը նկարագրում է ընկերությունների, անձերի և երկրների բրենդների ստեղծման, դիրքավորման, ամրապնդման և կապիտալացման փուլերի տեսական և գործնական ասպեկտները, վերլուծում մրցակցային, շուկայական միջավայրում ։

978-9939-967-29-5


Բրենդինգ (Մարքեթինգ)
Բիզնեսի կառավարում

Հայաստանի ազգային գրադարան ՀՀ, 0009,Երևան, Տերյան 72
Հետադարձ կապ