Սիմէոն Երեւանցի
Տաղարան / Սիմէոն Երեւանցի. - Էջմիածին : տպ. Ս. Գրիգոր Լուսավորչի, 1772.
Զ Պատմ. 191։ Թ 177։ ԳԼ 149-150։ Շ □ՊՀ□, 1963, N 4, էջ 263:
ԾԱՆՈԹ.՝ Տեղեկությունը քաղված է Գ. Զարբահանալյանի «Պատմ. հայկ. տպագր.» ուսումնասիրությունից, որտեղ գրված է «Էջմիածնի տպարանեն ընծայված առաջին երախայրիքն Զբօսարան կոչուած աղոթից մատենիկն էր ըսինք. հետո Տաղարան մը, որո նախկին տպագրությունն տեսած չենք, և կերևնա թե անարվեստ և անհարթ տպագրությանն համար մասնավոր դիտմամբ անհետ ըրած են...»։
Թեոդիկի և Գ. Լևոնյանի տվյալներով նույն ժամանակ Էջմիածնում տպագրվել է միայն մեկ գիրք, ըստ Թեոդիկի («Տիպ ու տառ») «Տաղարան», ըստ Գ. Լևոնյանի՝ («Հայ գիրքը և տպագր. արվեստը») «Զբոսարան հոգևոր» կամ «Փոքրիկ Տաղարան»։
Շ. Շահնազարյանը («Պատմաբանասիր. հանդես», 1963, N 1, էջ 263) տաղարանի տպագրության թվականը համարել է 1773-ը։
Հայ միջնադարյան գրականություն-- Չափածո
Հայ հնատիպ գիրք
Տաղարան / Սիմէոն Երեւանցի. - Էջմիածին : տպ. Ս. Գրիգոր Լուսավորչի, 1772.
Զ Պատմ. 191։ Թ 177։ ԳԼ 149-150։ Շ □ՊՀ□, 1963, N 4, էջ 263:
ԾԱՆՈԹ.՝ Տեղեկությունը քաղված է Գ. Զարբահանալյանի «Պատմ. հայկ. տպագր.» ուսումնասիրությունից, որտեղ գրված է «Էջմիածնի տպարանեն ընծայված առաջին երախայրիքն Զբօսարան կոչուած աղոթից մատենիկն էր ըսինք. հետո Տաղարան մը, որո նախկին տպագրությունն տեսած չենք, և կերևնա թե անարվեստ և անհարթ տպագրությանն համար մասնավոր դիտմամբ անհետ ըրած են...»։
Թեոդիկի և Գ. Լևոնյանի տվյալներով նույն ժամանակ Էջմիածնում տպագրվել է միայն մեկ գիրք, ըստ Թեոդիկի («Տիպ ու տառ») «Տաղարան», ըստ Գ. Լևոնյանի՝ («Հայ գիրքը և տպագր. արվեստը») «Զբոսարան հոգևոր» կամ «Փոքրիկ Տաղարան»։
Շ. Շահնազարյանը («Պատմաբանասիր. հանդես», 1963, N 1, էջ 263) տաղարանի տպագրության թվականը համարել է 1773-ը։
Հայ միջնադարյան գրականություն-- Չափածո
Հայ հնատիպ գիրք