Սաղմոսարան պատկերազարդ /
- Կ. Պոլիս : Ա.հ., 1715(՞).
Գիրքը նկարագրված է ըստ մատենագիտական աղբյուրների:
ԲՀԿ: ԱՏԽ։ Ե «Փ», 1881, N 4, էջ 17:
ԾԱՆՈԹ.՝ 1791 թվականին Նոր Նախիջևանի Ս. Խաչվանքի տպարանում հրատարակված Սաղմոսարանի առաջաբանում («Առազդեցութիւն վասն հոգեշահ խորագրացն. որ եդաւ ի գլուխ ալէլուից Սաղմոսիս») գրված է. «Եւ յոգն ջանիւ յորոնեալն մեր զայն սաղմոս ի գրքարանիս բազմաց, իբրև գտաք զբաղձալին մեր՝ հուպ ումեմն բարեսիրի (որ էր տպեցեալ ի Հայրապետութեանն հանուրցս հայոց տեառն Ա[ստուա]ծատրոյ) ոչ կամեցաք զայնպիսի ճրագոն հոգէվառ թողուլ ի ներքոյ գրուանի գրքատանց։.. և այժմ երկրորդապէս եղև տպեցեալ հանդերձ ոտանաւորիւք»։
Աստվածատուր Ա. Համատանցին գահակալել է 1715-1725 թթ։ Ա. Երիցյանը իր «Պատմական տեսութիւն հայ տպագրութեան» («Փորձ», 1881, N 4, էջ 17) հոդվածի մեջ հիշատակում է 1715-ին Կ. Պոլիս տպագրված «Սաղմոս պատկերազարդ»։ Ըստ երևույթին Ն. Նախիջևանի վերոհիշյալ Սաղմոսարանի առաջաբանում հիշատակված Սաղմոսը և Ա. Երիցյանի նշածը միևնույն հրատարակությունն են։
Աստվածաշունչ :--Սաղմոսարան
Հայ հնատիպ գիրք
Ա.հ.
Գիրքը նկարագրված է ըստ մատենագիտական աղբյուրների:
ԲՀԿ: ԱՏԽ։ Ե «Փ», 1881, N 4, էջ 17:
ԾԱՆՈԹ.՝ 1791 թվականին Նոր Նախիջևանի Ս. Խաչվանքի տպարանում հրատարակված Սաղմոսարանի առաջաբանում («Առազդեցութիւն վասն հոգեշահ խորագրացն. որ եդաւ ի գլուխ ալէլուից Սաղմոսիս») գրված է. «Եւ յոգն ջանիւ յորոնեալն մեր զայն սաղմոս ի գրքարանիս բազմաց, իբրև գտաք զբաղձալին մեր՝ հուպ ումեմն բարեսիրի (որ էր տպեցեալ ի Հայրապետութեանն հանուրցս հայոց տեառն Ա[ստուա]ծատրոյ) ոչ կամեցաք զայնպիսի ճրագոն հոգէվառ թողուլ ի ներքոյ գրուանի գրքատանց։.. և այժմ երկրորդապէս եղև տպեցեալ հանդերձ ոտանաւորիւք»։
Աստվածատուր Ա. Համատանցին գահակալել է 1715-1725 թթ։ Ա. Երիցյանը իր «Պատմական տեսութիւն հայ տպագրութեան» («Փորձ», 1881, N 4, էջ 17) հոդվածի մեջ հիշատակում է 1715-ին Կ. Պոլիս տպագրված «Սաղմոս պատկերազարդ»։ Ըստ երևույթին Ն. Նախիջևանի վերոհիշյալ Սաղմոսարանի առաջաբանում հիշատակված Սաղմոսը և Ա. Երիցյանի նշածը միևնույն հրատարակությունն են։
Աստվածաշունչ :--Սաղմոսարան
Հայ հնատիպ գիրք
Ա.հ.