Նշանի ստեղծում : Ընդհանուր գիտելիքներ «Ապրանքային նշանները փոքր ու միջին ձեռնարկությունների համար» թեմայի վերաբերյալ /
Մտավոր սեփականության գործակալություն.
- Երևան : Ա.հ., 2010.
- 40 էջ ; 20 սմ.
- Մտավոր սեփականությունը բիզնեսի համար .
Սույն ձեռնարկը նվիրված է ապրանքային նշաններին, որը ցանկացած ձեռնարկության մարկետինգի և բրենդինգի համար հանդիսանում է ռազմավարության հիմնական տարր։ Ձեռնարկի նպատակն է պարզաբանել ապրանքային նշանի նշանակությունը գործավարության տեսանկյունից:
978-99941-2-361-2
Պետություն և իրավունք
Ապրանքային նշաններ
Ա.հ. ՀԱԳ
Սույն ձեռնարկը նվիրված է ապրանքային նշաններին, որը ցանկացած ձեռնարկության մարկետինգի և բրենդինգի համար հանդիսանում է ռազմավարության հիմնական տարր։ Ձեռնարկի նպատակն է պարզաբանել ապրանքային նշանի նշանակությունը գործավարության տեսանկյունից:
978-99941-2-361-2
Պետություն և իրավունք
Ապրանքային նշաններ
Ա.հ. ՀԱԳ